Sunday, September 13, 2015

මිහිරි වීණා නාදයක් මෙන්



සෙයිබා ගස් ගැන අප කතා කළේ දිගු රාත්‍රීන්වල
ඉක්මනින් සෝවාන් වෙන්න එපා කියලා හිනා වුණේ ඔබ
පොඩි ළමයෙකුගෙ පැන කුණාටු වගේ විසි වුණේ කවුළුවෙන්
ඊයේ රෑත් මම දැක්කා උත්තර ලියනවා ඔබ මට
ඔබ ළඟයි තිබුණෙ හැමදේටම උත්තර

පැවරුම් කොපි කරන්න දෙන්නද හිත හිතා ඉඳලයි ඇහුවෙ
අනියම් ප්‍රේමයන් ගැන පිළිකුලයි මම කිව්වෙ
ඉංග්‍රීසි රෝගියා ළඟ ගල් ගැහුණෙ හීතලට 'හෙම නොවෙයි
මඩ වලවල්වල වැටුණමයි ඔබ හිනැහුණේ 'සිනා!'

කෑලි කැපියැහැකි ගනඳුරයි හැමතැනම
ඔබ කොතැනද නොදන්නෙමි මම
හිස ගසා ගෙන පොත්වලින් පිරී අවුල් වී ගිය මේසයට
ගිය පාර පොත් සල්පිලේදී 'බත් අරන් දෙන්නද?' අහපු හැටි මතක් කරනව තාම

සන්ධි ගැන විසන්ධි ගැන සිංහල වචන ගැන තාල තත්සර ගැන ආයෙ කතාවක් නැතුවද
ඔබේ බුනීල මල් සහ මගේ කූඩලු මල් ගංහෝ දියෙන් 'වට තැනි තලාවෙන්
මිහිරි වීණා නාදයක් මෙන් නික්මුණේ ඔබ
සදාකල්හිම සවන් තුළ රැව් දෙන, ජීවිතය අමතන
මිහිරි වීණා නාදයක් මෙන්

Picture -  Andreas Wonisch Landscape Photography

No comments:

Post a Comment